Tuesday, January 20, 2009

Kringg!!!kring!!!!...Argh!!ni yang aku tension giler niee...asal loceng bunyi jek...aku kene bangun...asal aku bangun jek....loceng bunyi...naperlah ader jam loceng kat dunier nie ek...buatlah jam kayu ker...besi ker...nie loceng gak yang diowang buat....ngan kudrat pagi yang aku ader nie...aku gagahkan gak perjuangan aku tuk kebilik air...agak lame gak perjalanan aku kebilik air...makan maser dalam 2 hari gaklah...macam2 skil aku guner...akhirnyer aku sampai gak kat bilik air bilik aku..hehehe...dekat jek...punyerlah nak describe yang pemalehnyer aku nak kebilik air...kalo leh...aku nak g kelas terus...aperkan dayer....nak taknak...kene gak aku singgah bilik air....

Pagi tu aku g kelas cam biaserlah...nek aper lagik...ngan beskal gunung aku...ataupun owang puteh panggil...mountain bike...huhuhu...aku pun kayuh ke sekolah...kalo kowang sumer nak tau...hari nie adelah hari pertamer aku g skolah nie....form 1 sampai form 3 aku kat skulah len...bapak aku askar...dah memang kompom2...idup kitowang sekeluarge...pindah ghandah...pe nak buat....em...cumer kali nie...kompom tak pindah dah...sebab bapak aku pun dah pencen....so...kire nie las skul lah aku kene stay....untuk pengetahuan kowang lagik...banyak tol pengetahuan kowang dapat ek...takper..bagus...ilme banyak2 nie bagus...mak aku cakap leh wat bekal masuk syurge...(uiks...bekal mak aku bagik tadik tinggal plak...)takperlah...cekodok jek...bukan french fries ker....nugget ker...bontot ayam ker....huhuhuhu...

hai cik akak!nak g maner tue...?per?nak g tandas pompuan..?muahahahahaha!!!!kuang hajaunyer budak....takper...aku sabar jek....kalo kowang nak tau...maser tue..aku nie...ish....malu gue nak cakap...em...aku bapok!!!...lebih kuan gtulah...aku pun tak tau naper aku lembik sangat..lembut jek...ayu jek...jambu jek...bapak aku pun dah nek tension dah ngan aku...puas dier anta aku spital cek...kot2 jantina aku len ker...salah ubat ker....hai...nak wat camner...aku penah gak nak ubah....tapi..suserrrrh glerrrrr...takperlah...layan jeklah...

aku pun masuk kelas...aku masuk kelas 4cekal maser tue....kelas nombor tige...sebab kelas nombor 4 takder...kalo ader...dah kompom aku kat situnyer...huhuhu...cam biaserlah...cikgu rosnah perkenalkan aku kat bebudak kelas...

2 comments:

  1. erk, jap, ni citer saper nih? diary ker ? cerpen? erk, ader sambungan ker?huh?huh?

    ReplyDelete
  2. aku sebnarnyer...tak taulah,....aku ingat edisi nie...dah abislah...takyahlah sambung citer nie...huhuhuhu....

    ReplyDelete